Min personlige aksjon mot DLD!

Jeg har nå sendt ut følgende e-post til alle Ap- og Høyre-politikere på Stortinget, fra Rogaland:

Hei (representanten navn)!

Jeg sender denne e-posten til alle representantene på Stortinget fra Ap og Høyre i Rogaland og spør hvordan dere stiller dere til det mye omstridte Datalagringsdirektivet.

Mine spørsmål er enkle:

– Når direktivet kommer opp til votering: vil du da stemme for
– om ja: hvorfor?

(Det er sannsynlig at ditt svar vil bli publisert og/eller gjengitt)

Med vennlig hilsen
Eirik Faret Sakariassen

Landsstyremedlem Ungdom mot EU

Følgende har mottatt e-post fra meg:

Representantenes svar vil bli lagt ut på min blogg fortløpende!

6 kommentarer om “Min personlige aksjon mot DLD!

  1. Tilbaketråkk: Bent Høie (H) svarer om DLD « Frem kamerater!

  2. Tilbaketråkk: Arve Kambe (H) svarer om DLD « Frem kamerater!

  3. Tilbaketråkk: Eirin Sund (Ap) svarer om DLD « Frem kamerater!

  4. Tilbaketråkk: Hva svarer Eirin Sund (Ap) på? : Liberaleren

  5. Tilbaketråkk: Tore Nordtun og Torfinn Opheim (Ap) svarer IKKE om DLD « Frem kamerater!

  6. Tilbaketråkk: Torfinn Opheim (Ap) svarer om DLD – allikevel! « Frem kamerater!

Legg igjen en kommentar